Diskuse

coming out

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mně osobně v takových chvílích, o kterých píšete, pomáhá zájem o historii. Ta mi pomáhá uvědomit si, že žijeme v nejlepší možné době a v nejlepším možném světě. Nikdy před námi tu nic lepšího nebylo a lidi to taky přežili, tak proč vlastně fňukat, že?:-) R^

0 0
možnosti
Foto

ano výlety do historie pomůžou uvědomit si jak je všechno relativní technicky se lidstvo sice posunuje a vyvíjí ale morálně a eticky moc ne a stále dělá stejné chyby děkuju za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Máme (tedy my čtenáři a čtenářky vašich blogů) velké štěstí, že vaše meditování "kam si máte právě zalézt", nemá paní Libuse vliv na kurs koruny a už vůbec ne na cenu vajec a benzinu, takže buďte v klidu. Přeji vám pěkný sváteční den. :-P

0 0
možnosti
Foto

jen jestli to není naopak a kurz koruny cena vajec a benzínu nemají vliv na to, že stále více lidí mám blbou náladu-ostatně já neradím kam zalézat ale snad je lepší neukazoivat světu oořád zamračenou tvář-přeju taképěkny sváteční den a dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

děkuju Pavlo já mám s tím vylézáním také trochu problém a stupňuje se to čím jsem starší tím radši jsem zalezlá:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem spíš životní pesimista, který si nechává optimismus na sváteční chvíle. Zalízt do kouta, když se věci nedaří, umím dost dobře, ale vylízt je trochu těžší. To chce odvahu a nebo nějaký razantní nakopnutí.

Díky za tenhle článek, Libuše. Vím dobře, o čem píšete.:-):-):-)

0 0
možnosti

Libi, máte recht :-)R^

Škarohlídi si v negaci libendí jako prase v bukvicích... ;-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju za zastavení Janičko taky mám někdy pocit že je to nějaký novodobý druh sportu

1 0
možnosti
Foto

Jen pište. Až narazím na Vaši knihu, přečtu si ji. Také jsem kdysi psal a skládal básničky a rád bych to opět zkusil. Alespoň do šuplíku. :-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju za přečtení a povzbuzení-i vy pište a nejen do šuplíku

0 0
možnosti
Foto

Pěkně napsáno, souhlasím s Vámi. Napsala jste to pěkně, jen nadpis bych dal jiný, tento je zavádějící.

Někteří negativní lidé, kteří stále brblají jsou však vlastně paraziti. Nadávají na hodně věcí a využívají dobráky, kteří jim jsou ochotni pomáhat. Žít s negativním člověkem je pro pozitivního člověka únavné.

Znám jednoho emigranta, který si v mladické nerozvážnosti vzal jednu zakuklenou jezinku. Nejprve nadávala na život v Česku. Když emigrovali a on si jí vzal, tak začala nadávat na novou zemi a na něho. Když tedy požádal o rozvod, aby s někým na koho často nadává, nemusela žít, tak na něj nadávala tuplem za to, že se chce rozvést. Rozvod po dlouhé době prosadil a poučil se. R^

Negativní lidé a lidé v depresi jsou nebezpeční i v tom smyslu, že častým stykem s nimi se lidé mohou nakazit a stát se také negativní nebo depresivní.

Mužský přístup k problémům je, je řešit a nenadávat.

1 0
možnosti
Foto

děkuju za přečtení a souhlasím, že negativisté nakazí často své okolí, proto je nutné snažit se naopak šířit radost ze života, jinak ten zavádějící nadpis není omyl ale úmysl pěkný zbytek neděle

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS