Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P11e25t70r 76P53á22n59e72k

14. 2. 2017 22:08

Svatá pravda,lepší je se pobryndat s Parkinsonem než se zapomenout napít s Alzheimrem

0 0
možnosti
Foto

No, vy s Johnem, moje kamarádka mu říká (není tu azbuka, tak píšu foneticky: Jan guljatěl). Tak na zdraví holky!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení ten guljatěl je teda bomba;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-)Proč si neudělat radost sama sobě, nebo naopak. Tak mi právě na stole "přistála" krásná vonná svíce, čokoláda a voňavý sprchový gel. A vůbec mi nezáleží na tom, že se to jmenuje Valentýn, nebo Den žen, matek. Slavit a obdarovávat se má teď, dokud jsme tady! Líbo, oslav si to dle svého přání;-)

1 0
možnosti

Ano, rozumný názor - dodávám konat 365 dnů v roce ... :-)

1 0
možnosti

Libi, proč zrovna ten Valentýn... Když Johnyho, tak kdykoli - důvod ku oslavě se vždy najde ;-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Jani já vím že slavit se může kdykoliv ale mě ten Valentýn fakt nevadí- a upřímně já radši víno takže toho Johnnyho jsem tam jen v montovala že se hodil psát o Frankovce nebo šampáńu-to by tak nevyznělo dík za zastavení

1 0
možnosti

Je to prosté ! Vánoce odezněly, lednové slevy podobně a jarní kolekce ještě nejsou ! K tomu zima, tradiční stagnace obchodování ... Co bychom tak vymysleli ? Santa Klaus nějak nezabral - co takhle Valentýn !? ... :-)

0 0
možnosti
Foto

no za necelý měsíc by mohl být MDŽ ale to zas někteří zavrhují a do velikonoc daleko tak proč ne? Děkuji za přečtení a hezkou dnešní oslavu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS