Diskuse

Menstruace

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

No, koukám, že se nám tu vyloupla asi 256. variace blogera, který, povzbuzen poplácáváním po ramenou od Libu, Květu a Maru, začne chrlit jeden blog za druhým s rapidně klesající kvalitou, a sotva si někdo dovolí po ramenou nejen nepoplácat, ale i kritizovat, je okamžitě vyzván k psaní vlastního blogu, když je tak chytrej...;-D Už to tu pár týdnů nebylo.:-)

Jinak, s tou gramatikou (zaměřte se na tu zmiňovanou interpunkci) vážně něco udělejte, když se tu vydáváte za spisovatelku.;-)

2 0
možnosti
MT

Tak a zítra neco o průjmu a pozítří o zácpě, popozítří třeba o vymačkávání uhrů, když už teda musíte denně stůj co stůj vyprodukovat nějaký blábol, ať máte nějakou inspiraci... :-P

2 0
možnosti
Foto

tahle témata klidně přenechám vám, když vás to napadlo asi o tom hodně víte;-D a budete mít smysluplnější náplň času než číst bláboly někoho jiného

něco vytvořit je určitě snazší než krtizovat co napsali jiní:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pobavila jsi mě;-D, zaplaťbůh je to už minulost, ale trpěla jsem jako zvíře. Sem tam pomohly babské rady, horká polévka, nebo frťánek něčeho na rozproudění krve. Nutno podotknout, že muži kolem mne mívali pochopení, ale na pomník to není;-D

0 0
možnosti
Foto

dík za komentář-ten frťánek občas pomohl ale kdoví kolik alkoholiček začalo právě tak;-D

jinak vím že chápající muži naštěstí existují uvedla jsem jen ty opačné příklady a s trochou nadsázky to zjednodušila

0 0
možnosti
PP

P65e88t86r 35P32á14n22e19k

24. 1. 2017 21:49

Když jsem.....Ale nic.

0 0
možnosti
Foto

jen povídejte pane Pánku, jsem jedno ucho-nebo vlastně spíš oko:-)

0 0
možnosti
JD

Já bych na ten pomník přispěl.

0 0
možnosti
Foto

;-Dfajn tak uděláme veřejnou sbírku:-)

dík za přečtení

0 0
možnosti
OJ

Mohla byste hodit nějaký link, kde muži píší "o bolesti z neukojení jejich pohlavního pudu" ?? :-/

.

Mě to nijak nepobuřuje že píšete o menstruaci.. Spíš mě zaráží a udivuje, kde se bere pořád ta potřeba s muži nějak soupeřit... Vkládáte jim do úst výroky, kterými jako že bagatelizují ženské "obtíže".. No nevím, možná někdo na to konto občas něco řekne... Stejně jako ženy zas o mužích, že jsou ukňouraní, moc řeší rýmičku a podobně... To jsou ale okrajové věci a jde spíš o takové popichování a muži to zcela jistě neřeší.

.

Často mě udiví, když vidím třeba nějakou úspěšnou ženu v televizi, která něco dokázala... a člověk by jí už už obdivoval, ... ale ona to zabije, když se zas začne porovnávat s muži. Nebo moderátorka co dělá rozhovor, vítězoslavně konstatuje, že tento výkon byl lepší než dokáže mnoho mužů a podobně... Proč? To je takové dětinské porád dokazovat že: "jsem nejméně tak dobrá jako muž". Ta urputnost vzbuzuje dojem, že tomu sama protagonistka asi příliš nevěří...

.

Mě to přijde jako škoda..

3 1
možnosti
Foto

mě zas udivuje že v textu o menstruaci vidíte hned narážku na potřebu soutěžit asi jste na toto téma přecitlivělý ale já to o mužských tématech nadhodila tak bezděčně že mě skutečně ohromuje jak reagujete8-o člověk se skládá z muže a ženy žádný další rod není abych ho použila jako kontrapunkt a jelikož menstruace je myslím skutečně ženské téma tak jsem jako protiklad použila nebo sci-fi tak by to tak nevyznělo

jinak o neuspokojeném pudu je spousta románů v nichž protagonista řeší milostné problémy třeba Utrpení mladého Welthera

pokud chcete něco odbornějšího tak Gruber-Proč ženy nerozumí mužům

navíc soutěživost jspíš mužská záležitost tak to ženám nepodsouvejte:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslíte, že by pánové měli šanci na přežití?;-)

1 0
možnosti
Foto

myslím že moc ne- moudrá příroda dobře věděla proč to nadělila nám;-D

děkuji za komentář

2 0
možnosti
Foto

R^Článek mě bavil úplně celý a poslední odstavec o pomnících mě rozesmál na celé kolo :-):-):-) Moc pěkné.

Osobně si nemyslím, že by menstruace byla až taková tragédie, ale velmi vtipně a s nadhledem jste to popsala.

2 0
možnosti
Foto

jsem ráda že vás to pobavilo, samozřejmě to bylo trochu s nadsázkou, na druhé staně je fakt, že jsem měla období kdy jsem to téměř neregistrovala ale s věkem se to stupňovalo a byla obdob, kdy jsem doslova trpěla jak zvíře dík za komentářreagovat

reagovat

1 0
možnosti
RE

Vždyť právě o šest let se ženy dožívají v průměru déle, než muži. Tak jim to Příroda vrátí:-)

4 0
možnosti
Foto

žijem déle protože muži si pitím kouřením agresivitou a zbytečným rozčilováním život zkracují:-) dík za přečtení

1 0
možnosti
JK

Nedokážu si přesně představit, co přitom žena pociťuje, takže je pro mě těžké se k tomu vyjádřit, i když stavy při menstruaci popisujete plasticky. Jestli je to ale podobné, jako bolesti, které jsem míval často z revmatoidní artritidy, než se ji lékaři podařilo zásadně utlumit, tak je to hodně nepříjemné. To ale zase nejspíš nevíte vy, jak to bolí. Určitou představu snad tedy mám, takže vím, že to pohlazení a vlídnost je pro ženu asi to nejlepší.

Psala jste ale o románech a já mám cukání napsat aspoň povídku o menstruaci. Zatím ale nemám vůbec ponětí, jak na to. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)tak pište o tom co je vám nejbližší-třeba jak vám menstruující manželka leze na nervy:-) dík za přečtení a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik