Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem pro ponechání Ježíška v naší české kotlině, Santa ať jezdí se sobem v Americe (nic proti němu, ale aby mi lezl chlápek komínem do baráku8-o!).R^

0 0
možnosti
Foto

zase na druhé straně měla byste zdarma protaženej komín-komínici jsou dost nákladná záležitost;-)

1 0
možnosti
Foto

"Santa je úchyl" ;)

Na druhou stranu ježíšek nenosí dárky na zádech v pytli (to je asociace vzniklá na základě toho úchyla případně dědy Mráze), ježíšek vůbec nenosí dárky...ježíšek je naděluje :) Prostě...luskne prsty a je nadělá..líno :)

1 0
možnosti
Foto

;-)já myslím že nadělat dokáže i bez lusknutí prstů;-)

2 0
možnosti

Rád čtu Váš blog, vaříte tu velmi vtipnou kaši. :-) Gratuluji!

0 0
možnosti
Foto

děkuju, podle čtenosti to vypadá, že našinci radši pikantní gulášek nebo skandální mišmaš než vtipnou kašičku

0 0
možnosti

Docela dobré, jen mě zarazilo, že se zasazujete za chránění dětí před reklamami a vyzdvihujete Santa Clause. Ten není přitom ničím jiným, než reklamním výmyslem coca-coly

1 0
možnosti
Foto

já ho nevyzdvihuji jen těch tří mi přijde jakožto nosič nejzdatnější, reklama všeobecně je hnus ale ta na colu mi fakt vadí míň než na Clavin;-);-)

děkuju za komentář

0 0
možnosti

A což teprve Santa Clara !!!!! To je darda!!!!

1 0
možnosti
Foto

omlouvám se za nevzdělanost, ale ta dělá co?

0 0
možnosti

D40a47d69a14k 89P55e79t40r

6. 12. 2016 5:38

Rozhodně Santa, přijede kamionem a doveze dětem colu;-D

0 0
možnosti
Foto

jen škoda, že ji nerozdává zadarmo ale rodiče to musí zacálovat;-)

0 0
možnosti
Foto

Vtipne napsano, zasmal jsem se.

0 0
možnosti
Foto

děkuji to jsem ráda, smíchu není nikdy dost

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS