Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Píšete skvěle! Líbí se mi Váš humor a nadhled, s jakým glosujete současné podivné dění v naší společnosti. A s tou ješitností jste trefila hřebíček na hlavičku.

0 0
možnosti
Foto

děkuji moc a jsem ráda že se to líbí...

0 0
možnosti

P17e22t25r 88L24a54n35g44e43r

28. 10. 2016 19:09

Jak jsem slavil? V podstatě nijak, jen jsem si uvědomil jak se vlastně máme podledních dvacet let dobře. Svoboda slova a projevu, životní úroveň, sociální a lékařská péče. A navrch bylo hezké počasí, byli jsme s rodinou venku.

2 0
možnosti

P38e69t17r 69L35a47n76g45e71r

28. 10. 2016 19:09

Jinak moc dobrý blog

0 0
možnosti

Libuško, díky :-)

Už nás konečně po týdnu teče teplá voda, tak to oslavím pořádnou horkou sprchou a mrknu na Hostinec u kamenného stolu :-)

Pěkný nejen tento večer přeji R^

0 0
možnosti
Foto

děkuju za přečtení, s tou teplou vodou to chápu,,,to by si zasloužilo bouchnout i šampáňo

1 0
možnosti
Foto

slavil jsem podle svého...trošku se po té naši zemi porozhlédnout.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak bacha abyste po cestě nenarazl na klauny:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik