Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bod G

Muži bývají hledáním bodu G tak posedlí, že ztrácejí pojem o realitě, časem přijdou i o rodinu, veškerý majetek a nakonec i o rozum.

 

BOD G

Všichni stále něco hledáme - nejčastěji klíče, brýle, mobil. Samozřejmě jsou i závažnější věci, po nichž se pídíme - hledání štěstí, smyslu života, svého místa ve světě. Velmi často také hledáme sami sebe, nebo osudovou lásku…

Já tu svou našla, alespoň tehdy jsem o tom byla přesvědčena.

Jmenoval se George.

Také George stále něco hledal, jak dokazovalo jeho usilovné osahávání a omakávání mé tělesné schránky. Bylo to tak příjemné, že jsem mu v tom nijak nebránila. Povrchové ošmatávání brzo přešlo v neméně usilovné šátrání uvnitř mého těla, což bylo ještě příjemnější. Jakožto naivní romantička jsem se domnívala, že mě chce poznat i zevnitř, chce uchopit mé nitro, a hledá tam někde hluboko mé skutečné já. On mi však dost pragmaticky oznámil, že hledá bod G.

Ujistila jsem ho, že je mi s ním dobře i tak, a navíc jsem si nebyla jistá, kde ten bod G vlastně mám. Měla jsem na těle pár míst, která byla citlivější než jiná, a pokud se na ně George dostatečně soustředil, katapultoval mě do nebeských výšin. Ale že by se každá erotogenní zóna dala nazvat bodem G, se mi nezdálo pravděpodobné. To bych musela být naprostá anomálie, protože jsem těch citlivých bodů měla spoustu. 

George mi tvrdil, že jsem jako Gaia – bohyně země. Až později jsem zjistila, že těch bohyň uctívá více a to přesto že tvrdil, že je dobrý křesťan. Křesťanství je přece monoteismus, tak by měl uctívat jenom mě. Ale v tomhle ohledu byl spíš jako pohan uctívající hned celou řadu božstev.

Přirovnání k bohyni Země mi nicméně velice lichotilo a tak jsem ochotně přivírala oči. Nejen nad jeho prohřešky, ale hlavně slastí během našich schůzek, plných jeho neúnavného osahávání a zkoumání mého těla. Byl jako pilný geodet, který měří a zkoumá povrch Země, možná přesněji jako geofyzik. Geofyzika se zabývá jevy nejen na povrchu, ale i uvnitř Země, a zkoumá přitom její fyzické vlastnosti jako je zemská tíže či magnetismus.

Magnetismus mezi mnou a Georgem fungoval úžasně, takže pro mě zemská tíže přestávala existovat a neustále jsem se vznášela v sedmém nebi.

Při četných Georgových geofyzikálních průzkumech docházelo často k silným geomagnetickým bouřím, což jsou změny magnetického pólu Země způsobené eruptivní činností Slunce, někdy doprovázené polární září.

Bylo to perfektní. Já byla Gaia - Země, on byl mé Slunce, kolem něhož jsem kroužila jako striptérka kolem tyče, a jehož silná eruptivní činnost se neustále stupňovala, takže jsem viděla polární záři i několikrát za noc.

 A snad proto, že geofyzika se využívá při hledání nerostného bohatství, neustávala ani jeho posedlost hledáním bodu G.

Tak kde máš ten bod G, ptal se mě tak často, až mě tím už začínal štvát.

„Ty jsi můj bod G,“ říkala mu celá oslepená neustávající polární září.

„Ty jsi to co jsem celý život hledala.

Jsi můj sladký Georgie, moje velké G,“ tvrdila jsem a vůbec mi nevadilo, že se jeho jméno vlastně správně vyslovovalo Džordž. Plácala jsem nemožné blbosti, jen abych ho odvedla od těch obsesivních myšlenek na hledání mého bodu G.

V postkoitálním třeštění je člověk schopen říkat všemožné pitominy, a tak jsem si vymýšlela o sto šet.

Jsi můj geodet George – to je gé na druhou. Jsi geniální geodet George- to je gé na třetí Jsi můj galantní gentleman,  geniální geodet George - to je gé na pátou.

Chtěla jsem ještě dodat, že má grandiózní genitálie, čímž by se stal gé na sedmou, ale zase až tak zblblá jsem nebyla.

Záhy jsem však zjistila, že mé milované gé na sedmou nejen že neví, co je monoteismus, byl mu cizí i geocentrismus, v čemž pravděpodobně hrál velkou roli jeho vrozený mužský egocentrismus. Geocentrismus je dnes již překonaný názor, že Slunce obíhá kolem Země, jenže George nekroužil jen kolem mě, přestože tvrdil, že jsem jeho Gaia, ten hajzl osciloval mezi gravitačními poli hned několika mých kamarádek.

Snad zklamán tím, že nenalezl můj bod G, snažil se ho hledat jinde. V mých očích se tak z geniálního geodeta se stal trapným amatérským gynekologem. Okamžitě jsem ho odmocnila a stal se pro mě gé na mínus druhou - grandiózní grázl!

 

Autor: Libuše Palková | úterý 30.6.2015 21:15 | karma článku: 20,42 | přečteno: 1311x
  • Další články autora

Libuše Palková

Veřejná omluva

Ráda bych se tímto veřejně omluvila kolegovi blogerovi panu Klarovi, kterého jsem citovala v nedávném blogu, protože se mi nelíbilo když napsal, že ženy jsou bez obzoru. A tak jsem si, jak je mým dobrým zvykem, dovolila oponovat.

28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61 | Přečteno: 932x | Diskuse| Osobní

Libuše Palková

Chcete mít vysokou karmu a čtenost?

Hlavní je samozřejmě výběr témat-nejvíce se zavděčíte kritikou islámu, imigrantů, feministek, EU, genderu, levičáků, sluníček, vítačů, Pražské kavárny. Populartitu vám zaručí pochvalné ódy na USA a Izrael, církev, judaismus

26.4.2019 v 8:31 | Karma: 6,43 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Libuše Palková

Jak se zbavit nepohodlného blogera

Ráda bych se vyjádřila k tomu proč jsem byla zmizena, pokud nezmizí i to. Všichni víme že po stažení určitého počtu blogů nebo smazaných komentářů přichází sankce. Takže se dá zařídit, aby nepohodlný bloger zmizel z hlavní strany.

26.4.2019 v 7:28 | Karma: 14,96 | Přečteno: 1086x | Diskuse| Osobní

Libuše Palková

Libo-li koprolit?

Jestli čekáte nějaký recept na novou vylepšenou verzi koprové omáčky, tak vás zklamu. To slovo nemá s koprovkou nebo koprem vůbec nic společného. Koprolit je totiž zkamenělý výkal. Z toho by si nikdo omáčku ani polévku asi nedal

25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53 | Přečteno: 214x | Diskuse| Ostatní

Libuše Palková

Nobelovku pro zakladatele teroristické organizace?

Nedávno se zde jeden bloger zamyslel nad tím, že Nobelovu cenu za mír dostávají všelijací lidé, zmínil třeba Obamu nebo mladičkou aktivistku. Zapomněl však na zakladatele organizace, kterou mnohé země prohlásili za teroristickou.

24.4.2019 v 12:31 | Karma: 5,58 | Přečteno: 171x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schválila vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  15:28

Přímý přenos Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Seniorka při vystupování spadla pod tramvaj a zemřela, policie stíhá řidiče

24. dubna 2024  13:51,  aktualizováno  15:21

Obviněním řidiče tramvaje z usmrcení z nedbalosti skončilo po více než půl roce vyšetřování loňské...

Lídr kandidátky AfD propustí asistenta podezřelého ze špionáže, do voleb půjde

24. dubna 2024  10:12,  aktualizováno  15:19

Europoslanec a lídr kandidátky Alternativy pro Německo (AfD) Maximilian Krah i přes obvinění svého...

ANO bylo pro zvýšení věku odchodu do důchodu. Havlíčkovi vadí zápis z Hradu

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  15:14

Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik