Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se bránit proti nařčení?

Rodiče mě učili, že správný chlap si má stát za svým slovem. Každému z nás se může  stát, že změní názor, protože se změnily okolnosti, a bylo by hloupé trvat na něčem, co se prokázalo jako nepravdivé. Ale když někdo otočí za den?

Dnes tu jeden bloger psal o tom, že je nesprávné odsuzovat lidi, kteří nežijí jako my. S tím se nedá nesouhlasit, ba naopak. Jenže den předtím ten samý člověk naznačil, že jsem si podle něj nic moc neprožila a nenaučila se od života, a že lidí jako já si nelze vážit. Je to jeho názor a  má na něj právo. Ale jak mě může soudit  aniž by věděl čím jsem si kdy skutečně prošla. Když jsem mu jeho komentář přeposlal s žádostí o vysvětlení proč ten dvojí metr, smazal mě, stejně jako dalších asi pět mých otázek. Navíc jsem ho třikrát slušně žádala aby mě neoslovoval soudružko, protože to považuji za urážku, jelikož právě soudruzi mé rodině dost uškodili, když otce vyhodily z vysoké školy kde vyučoval a já sama se na Karlovu univerzitu dostala až po Sametovce. Přesto v tom pokračuje a myslím že ta vytrvalost už hraničí s tím, co bychom definovali jako zdravý rozum. Přece když vás někdo požádá, abyste něco nedělali, normální dospělý příčetný člověk s tím přestane. Anebo ne?

 A tak o samoživitelce, která se kromě problémového syna starala o nemocnou matku, přitom vystudovala vejšku a po léta splácela hypotéku na byt, sama, protože ex ji nedával nic, tak vlastně řekne že je nicka a nula ale vzápětí  tvrdí jak je ušlechtilý:

Protože jsem terapeut, nepohrdám těmi, co neumí žít
jako já. Pokud bych tak činil, nebyl bych terapeut, ale náfuka,
který si myslí, že má patent na život.

Zdroj: https://janjilek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=685638

A jen pro ilustraci s jakou inzistencí pokračuje v oslovení soudružko, přestože jsem ho upozornila, že to považuji za urážku uvádím pár jeho výroků, třeba když říká že se mu zdá, že nepatřím mezi lidi kteří se vysekali ze svých problémů. No jo, ale ví on jaké problémy jsem musela odmalička překonávat? Ptal se mě na to anebo tak povrchně usoudil na základě blogů, které nemusí být nutně autobiografií ale pouhou fikcí a pózou? V tom případě jako psychoterapeut selhal protože postupoval naprosto nesprávně a zařadil si někoho do určité škatulky je na základě několika málo indicií.: 

Jan Jílek 22326 A ještě neco soudružko Palková. Vždy mne zajímali lidé, kteří se dokázali vysekat ze svých problémů, najít cestu i po nějakém debaklu. Krize a debakly jsou učitelé života. Těch lidí si vážím, znám jich dost, ale zdá se, že vy mezi takové nepatříte. Prošel jsem si vaše diskuse. I vaše blogy, kde popisujete své vztahy s muži. Nic moc.

soudružku si nechte od cesty 

Jan Jílek 22326 Vy máte klasické soudružské vyjadřování. Gratuluji, nic jste ze svého dávného mládí nezapomněla. 

Jan Jílek 22326 Soudružko Palková, já vámi nepohrdám, vy mne jen bavíte svou snahou o intelektuálnost.

Jan Jílek 22326 Soudružko Palková, pokud mne žádate o laskavost, změnte způsob a tón řeči a pak se vám dá vyhovět.

Jan Jílek 22326 Soudružko Palková, možná byste se měla dloubat v tom nose, uděláte podle té jedné teorie něco užitečného pro lidstvo. A nezabývat se věcmi, o kterých nic nevíte a nebo jen velmí málo. Jan Jílek 22326 Neberte si to tolik, já většinu vašich blogů nesleduji, ty co jsem četl byla samá stížnost na chlapy a církev. Nejste tak důležitá, jak se domníváte.

Tady bych se pozastavila, jestliže sám přizná, že většinu mých blogů nesleduje, jak může tvrdit, že si jen stěžuji? To  znamená to, že  pokud v perexu napsal že  neumím nic než si stěžovat, tak úmyslně lhal, takže je to pomluva, anebo vyslovil  něco, k čemu neměl dostatek informací. Jestliže takhle postupuje i se svými pacienty, tak to je alarmují profesní nedostatek.  A také věta že nejsem důležitá jak se domnívám-kde konkrétně jsem napsala že se považuji za důležitou? To opět nedoloží a dotaz maže. A pak, proč o mě píše už druhý nebo třetí blog?

Přečetl jsem si se zájmem blog paní Palkové. Paní Palková, když si nestěžuje na církev, stěžuje si na chlapy. Chápu ji. Nemít si na co stěžovat, nemá snad ani pro co žít.Zdroj: https://janjilek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=684986  

 

A na závěr  zase pár soudružských oslovení na důkaz že nepřeháním a panu Jílkovi nekřivdím . A to je jen čast, kdybych okopírovala vše, byl by to román. Nehraničí to jeho soudružkovství přímo s posedlostí? Je známo že alkoholici umí svůj problém dlouho skrývat a maskovat,  a pan Jílek v tom má praxi, když čtu jeho nekonzistentní a často protikladné výroky  mám dojem, že opět jen něco maskuje.

Vlastně jsem původně pomýšlela na titul- Psychoterapeut nebo psychopat? Ačkoliv v tomto případě by se slůvko nebo mohlo nahradit spojkou a. Ale z lidí kteří mají evidentně nějaký problém, není hezké si dělat legraci, ti si zaslouží spíše politování a pomoc. Ale jak pomoci tomu kdo tvrdí že je vyrovnaný a přitom už jeho grafomanie naznačuje že tomu tak není. Já sama jsem sice na překlepy expertka, ale když se snažím rozluštiti jeho komentáře  říkám si, kde je ta proklamovaná vyrovnanost a nadhled o kterých nás přesvědčuje?Jan Jílek 22326 To že keknu, že mi něco vadi, neni výchova, ale informace tomu druhemu, třebba by to uslyšl, třba ne. Nevíme. 

Reakce od: Jan Jílek (1.11.2018 8:03)

No soudružko Palková, opravdu vám to jde jak za totáče. Tatík byl vyhozený komunista?

Reakce od: Jan Jílek (1.11.2018 7:31)

Soudružko Palková, bolševik používal psychiatrii jako trest pro nepohodlné režimu. Označili ho za blázna a zavřeli do blázince. Vy označujete lidi za blázny, takže projevujete bolševické chování. Tedy oslovení soudružko, je k vám víc než příhodné. Jestli vaší rodine komunisté ublížili je smutné, ale mnoho lidí, kterým bolševik ublížil, přebírá bolševické manýry. Tedy ještě jednou, změňte způsob a tón řeči a můžeme se bav

Reakce od: Jan Jílek (1.11.2018 1:22)

Soudružko Palková, já vámi nepohrdám, vy mne jen bavíte svou snahou o intelektuálnost

Jan Jílek 22326 Soudružko Palkova, terapie není o radění. Ta za prvé, za druhé, pokud se vyrovnám se svými karambloly, pak jsem vyrovnaný člověk.Mám ženy rád. Krásné, chytré, vnímavé. Bez ohledu na věk. Fandím jim, podporuji je a ony mi oplácí svou přízní. Bohužel, od těch zmíněných atributů jste celkem vzálená.

Jan Jílek 

    Soudružko Palková, pokud nebudete diskutovat k věci, budu vás systematicky mazat.

      Soudružko, diskutujte k věci, nebo vypadněte, či napište blog! 0/0

      Tak když mě pán požádal, tak jsem blog napsala.

      Doufám že teď si nebude naopak stěžovat a nepopře, že mě o to sám požádal.

      Autor: Libuše Palková | čtvrtek 1.11.2018 18:00 | karma článku: 21,87 | přečteno: 1391x
      • Další články autora

      Libuše Palková

      Veřejná omluva

      Ráda bych se tímto veřejně omluvila kolegovi blogerovi panu Klarovi, kterého jsem citovala v nedávném blogu, protože se mi nelíbilo když napsal, že ženy jsou bez obzoru. A tak jsem si, jak je mým dobrým zvykem, dovolila oponovat.

      28.4.2019 v 6:35 | Karma: 10,61 | Přečteno: 932x | Diskuse| Osobní

      Libuše Palková

      Chcete mít vysokou karmu a čtenost?

      Hlavní je samozřejmě výběr témat-nejvíce se zavděčíte kritikou islámu, imigrantů, feministek, EU, genderu, levičáků, sluníček, vítačů, Pražské kavárny. Populartitu vám zaručí pochvalné ódy na USA a Izrael, církev, judaismus

      26.4.2019 v 8:31 | Karma: 6,43 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

      Libuše Palková

      Jak se zbavit nepohodlného blogera

      Ráda bych se vyjádřila k tomu proč jsem byla zmizena, pokud nezmizí i to. Všichni víme že po stažení určitého počtu blogů nebo smazaných komentářů přichází sankce. Takže se dá zařídit, aby nepohodlný bloger zmizel z hlavní strany.

      26.4.2019 v 7:28 | Karma: 14,96 | Přečteno: 1086x | Diskuse| Osobní

      Libuše Palková

      Libo-li koprolit?

      Jestli čekáte nějaký recept na novou vylepšenou verzi koprové omáčky, tak vás zklamu. To slovo nemá s koprovkou nebo koprem vůbec nic společného. Koprolit je totiž zkamenělý výkal. Z toho by si nikdo omáčku ani polévku asi nedal

      25.4.2019 v 11:07 | Karma: 5,53 | Přečteno: 214x | Diskuse| Ostatní

      Libuše Palková

      Nobelovku pro zakladatele teroristické organizace?

      Nedávno se zde jeden bloger zamyslel nad tím, že Nobelovu cenu za mír dostávají všelijací lidé, zmínil třeba Obamu nebo mladičkou aktivistku. Zapomněl však na zakladatele organizace, kterou mnohé země prohlásili za teroristickou.

      24.4.2019 v 12:31 | Karma: 5,58 | Přečteno: 171x | Diskuse| Ostatní
      • Nejčtenější

      Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

      22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

      Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

      Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

      25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

      Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

      Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

      21. dubna 2024  16:37

      Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

      Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

      22. dubna 2024  10:27

      Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

      Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

      19. dubna 2024  15:44

      Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

      Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

      26. dubna 2024  17:24

      Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

      V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

      26. dubna 2024  17:05

      Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

      Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

      26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

      Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

      Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

      26. dubna 2024  16:39

      Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

      Akční letáky
      Akční letáky

      Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

      • Počet článků 784
      • Celková karma 0
      • Průměrná čtenost 1823x
      Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

      Seznam rubrik